Lūdzu uzgaidiet...

Deutz-Fahr 6. sērija

Preces kods : 57814

Pieejamība :

Ražotājs : Deutz-Fahr

  • Apraksts
  • Video

DEUTZ-FAHR ir izstrādājis jauno 6. sēriju:

ar 12 modeļiem no 156 līdz 226 ZS;
divām riteņu bāzēm;
trim pārnesumkārbas variantiem;
diviem salona tipiem ar dažādiem komforta līmeņiem.
POWERSHIFT, RCSHIFT va TTV: TRANSMISIJAS TIPA IZVĒLE IR JŪSU!
6. sērijas traktoros piedāvā tieši pareizo transmisiju jebkurām vadītāja prasībām un jebkuram budžetam.
Ar daudz dažādām citām iespējām. Jūs varat sakomplektēt daudzpusīgu traktoru šajā traktoru kategorijā. 

Jaunais Deutz 6.1 Stage V motors ir atsaucīgāks, piedāvā lielāku rezerves griezes momentu un sākas ar lielāku griezes momentu, tajā pašā laikā ir samazināts degvielas un AdBlue patēriņš. SCR izplūdes gāzu sistēma un papildu pasīvs DPF (dīzeļa daļiņu filtrs)

POWERSHIFT - 5 mehāniski slēdzami pārnesumi ar 6 slodzē slēdzamiem ātrumiem jeb "pusītēm", 6 uz priekšu un 3 atpakaļ. Šī transmisija piedāvā 30 + 15 (ar pazeminātiem: 54 + 27) kopējo ātrumu skaitu ar maksimālo ātrumu 40 vai 50 km/h pie zemiem motora apgriezieniem.
RCSHIFT - pilnībā automātiska RCshift pārnesumkārba piedāvā 5 robotizētus ātruma pārnesumus, kā arī 6 Powershift soļus uz priekšu un 3 atpakaļ, kopējam ātrumu skaitam 30 + 15 (ar pazeminātiem:54 + 27). Var izvēlēties transmisijas darbības režīmu - slēgt ātrumus pats, vai ļaut to darīt traktoram.

TTV - pilnībā automātiskā ātrumkārba.

Ar četriem jūgvārpstas ātrumiem 540/540ECO/1000/1000ECO aizmugurē un, 1000 vai 1000ECO, priekšā, visus darbus var veikt ļoti efektīvi. Pateicoties samazinātajiem motora apgriezienu skaitam un ECO jaudas kāpināšanas tehnoloģijai, degvielas patēriņš tiek ievērojami samazināts.

Pēc izvēles pieejama mehāniskā vai elektrohidrauliskā vadība. Var aprīkot līdz pieciem hidrauliskajām sekcijām aizmugurē un divām priekšā;
dažādām hidraulikas sūkņa jaudām, līdz 170 L / min;
aizmugures uzkares celtspēju līdz 10.000 kg.
Priekšējās uzkares celtspēja iespējama līdz 5,480 kg.

Jaunais priekšējais tilts ar balstiekārtu un 6. sērijas bremžu sistēma ir unikāla šajā traktoru jaudas klasē. Priekšējā ass tagad ir aprīkota ar divkāršās darbības hidrauliskajiem cilindriem un garāku gājienu, ievērojami palielinot amortizācijas efektu, kas tiek kontrolēts elektroniski.

6. sērija